Charakterystyka marek samochodowych

178Jeszcze kilka lat temu poruszając się ulicą bez problemu można było rozpoznać markę samochodu po linii karoserii. Dlaczego? Bo każda marka zaczynała od swojego charakterystycznego wyglądu, co powodowało, że widząc dany zarys od razu wiemy, że to dana marka. Z modelem jest odrobinę ciężej, trzeba być bardziej obeznanym i ciągle w tym siedzieć. Ale niestety zauważyłam niepokojącą rzecz. Teraz są powiedzmy modne te większe samochody, czyli suvy czy też vany. I okazało się, że każda marka wypuściła swój model wyglądający niemalże tak samo. No więc ta ich charakterystyka została zatarta. I to jest straszne. Bo najfajniejsze jest to, że marka ma swoją charakterystykę od lat. Że się tego trzyma. A tutaj nagle taki zwrot akcji. Jeszcze trochę, to wszystkie samochody będą takie same i w ogóle nie będzie rozróżnienia na marki. To bardzo smutne i myślę, że marketingowcy powinni o tym pomyśleć, bo wrzucanie wszystkiego do jednego worka nie jest najlepszym rozwiązaniem. Trzeba mieć swój styl. A Ty co sądzisz na ten temat? Koniecznie napisz swoją opinię w komentarzu.